Info til trænere og ledere

Hjørring Idrætsforening Fodbold
Hjørring Fodbold Klub
Fælles Nordjysk Fodboldsamarbejde
HI Fodbold

I 1886 blev HI stiftet med gymnastik som den første sportsgren. I 1889 blev der oprettet en cricketafdeling, og i 1892 en fodboldafdeling. Senere blev der etableret en håndboldafdeling, som i 2004 blev en selvstændig forening.

FC Hjørring blev etableret i 2006 som en afdeling i HI. I 2010 blev FC Hjørring en selvstændig klub, som senere ændrede navn til Vendsyssel Forenede Fodboldklubber (VFF). Licensen til at drive fodbold er ejet af HI.

Hjørring Fodbold Klub (HFK) blev etableret i 2019 mellem Bagterp IF, Lundergaard IF, BAMSIF (Bjergby-Mygdal og Astrup-Sønderskov) og HI. Samarbejdet på ungdomssiden er fra U13 til U19.

HI er således i dag en ren fodboldklub med en stor ungdomsafdeling, flere seniorhold og en del old boys hold.

Træning og mange kampe spilles på HI´s anlæg – Landlyst – og der er ofte omkring 18 baner klar til brug for klubbens fodboldhold uanset om det er 3-mands, 5- mands, 8- mands eller 11-mands hold.

HI ledes af en bestyrelse med en fodboldafdeling opdelt i forskellige udvalg tilpasset de opgaver, der skal løses i klubben.

Inspektør
Susanne Hald
Tlf. 4053 2327
Mail: inspektoer@hi-fodbold.dk

HI-Cafeen
Kim Nur
Tlf. 4292 8075
Mail: kimnur@gmail.com

Kampfordeler
Jens Jørgen Møller Nielsen
Tfl. 2171 5880
Mail: jjmn@has.dk

Lokaler på Landlyst

• Ingen spillere i boldrum
  • Fodboldstøvler børstes af på koste/bankes af over græs, inden man går i omklædningsrum. Lederrum og cafe - ingen fodboldstøvler.
  • Sidste mand rydder op og fejer omklædningsrum – evt. glemte sager videregives til ”glemmekassen”
  • Vær synlig for dit hold i omklædningsrum
  • Hav respekt for orden i HI Cafeen, TV, møbler etc.
  • Hvis man ønsker bespisning i HI Cafeen til møder eller arrangementer kontaktes HI-cafeen.
  • Sidste mand på Landlyst låser alle døre
  • Reservation af lokaler til møder bookes v/inspektøren
  • Reservation af Veo kamera reserveres v/inspektøren

Baner på Landlyst