Referat af generalforsamling 2024 i HI Old Boys afd.

13. marts 2024 kl. 20:27

Referat af generalforsamling 19. februar 2024 i HI Old Boys afdelingen

• Valg af dirigent
    Formanden bød velkommen og foreslog Villy Steen som dirigent.
    Dette blev godkendt og Villy konstaterede generalforsamlingen var lovligt indkaldt
  • Beretning 19. februar 2024
    Endnu engang er et år gået og det er tid til årets beretning. Hvis vi starter med fodbold, mødes vi stadig hver torsdag til en hyggelig omgang så vidt muligt i al slags vejr og for nogens vedkommende altid i korte bukser. En stor tak til vores tovholder Per Møller, som sørger for at banen og antal spillere er klar til en omgang. En tak skal også lyde til Fortuna for venlig udlån af kunstbane i vinterperioden og for lån af græsbane, så vi ikke bliver forpustet inden spillet starter. (Fortuna har de to baner i
    forlængelse af kampbanen). Udover fodbolden har vi også været samlet til spisning efter træningen.
    Gymnastikafdelingen har oplevet en voldsom medlemstilgang (10-15 nye medlemmer). Inden sæsonstarten i august blev Finn Jørgensen og undertegnede enige om at forsøge med lidt reklame
    i ugeavisen. Det gav en flot tilgang, således at vi for det meste er over 20 motion ivrige mænd i deres bedste alder. Søren Møller er stadig den inspirerende leder, som til stadighed udvikler nye
    øvelser. Tak til Søren for dit store engagement. En stor tak skal også lyde til Finn for godt lederskab. Også tak til Jens for arbejdet med fotografering - og fotoshoot!!
    Gymnastikafdelingen har udover selve gymnastikken også været en tur i svømmehallen og afholdt et arrangement i klubhuset. Begge afdelinger har også afholdt afslutning med spisning. Fra bestyrelsens side ønsker vi udover vore kerneområder (gymnastik og fodbold) også at holde arrangementer på tværs af afdelingerne. Vi er dog lidt i tvivl om indholdet af disse og opfordrer medlemmerne til at komme med forslag under punktet “eventuelt”.
    Inden jeg vil slutte årets beretning er det er jo ikke nogen hemmelighed, at vi er en forening med mænd i en vis alder. Desværre betyder det også, at medlemmer går bort af naturlige årsager. Siden sidste generalforsamling er Børge Jensen og Hans Jørgen “købmand” gået bort. Jeg vil bede medlemmerne rejse sig i respekt til 1 minuts stilhed
  • Årets regnskab.
    Regnskabet blev gennemgået af Finn Jørgensen og blev godkendt uden kommentarer.
  • På valg til bestyrelsen var Per Møller og Georg Rask. Begge var villige til genvalg og blev valgt uden modkandidater
  • Kontingent
    Fastsættelse af kontingent - uændret til stor applaus
  • Indkomne forslag
    Formanden havde ikke modtaget nogle spørgsmål
  • Eventuelt
    Der var forslag til bestyrelsen om øvrige tiltag såsom indefodbold, spis sammen aftener og virksomhedsbesøg. Bestyrelsen arbejder videre med forslagene.
    Der blev stillet et enkelt spørgsmål til antal af fodboldspillere. Også her arbejder bestyrelsen videre.
  • Villy Steen afsluttede herefter med tak for god ro og orden.
  • Formanden afsluttede med et leve for HI